Blog

Már nagymamáinktól hallhattuk, hogy haladni kell a korral. Miért pont a világ egyik legelterjedtebb vallása ne haladna? Ez azért is fontos, mert Nyugat-Európában és Észak-Amerikában már egyre nehezebb a fiatalokat a katolikus vallás felé terelni. Ezért azt találták ki a pápai államban, hogy elkészítik a világ...

A virtuális valóság (VR=virtual reality) egy gyűjtőnév, ami az elektronikus technológiák összessége. A teljesség igénye nélkül használható oktatásra, sportra, tervezésre, építészetre, város- vagy lakásrendezésre, űrkutatásra, tudományra, modellezésre. A mai világban viszont leginkább a szórakoztató iparral kötik össze. Hiszen egyre több videójátékhoz használnak olyan szemüveget, amivel sokkal...

A mai felgyorsult világban már messze nem úgy kell megszólítani a célközönségünket, mint pár évtizeddel ezelőtt. Muszáj figyelemfelkeltő eszközöket alkalmazni, és nem csak a hagyományos marketingelemekre (rádió, TV, plakát) alapozni. Ilyen fegyver a gerillamarketing, melyről már az 1980-as években is készültek szakkönyvek. A lényege ennek...

A média hack egy BTL típusú marketingeszköz. A lényege az, hogy megdöbbentő hírt publikálunk, amire mindenki felfigyel. Ezek a hírek fals információval bírnak, a célja egyszerűen az, hogy a szemeket odavonzza, hogy az adott szervezet vagy egyén nagyobb reputációt érjen el. Na de lássunk néhány konkrét...

Kevés olyan vállalat van, aki ne akarna valamilyen nagy szeptemberi vagy őszi kampányt végigvinni. Ez pedig általában jelentős részt az online világban zajlik. Ehhez pedig elengedhetetlen egy minőségi honlap. Ehhez adunk pár tippet most. Legyen lélegzetelállító Igazság szerint most más nagyon sok weboldallal találkozhatunk az interneten. Éppen...

Akik egy kicsit is foglalkoznak online marketinggel, azoknak az egyik első idegen szó, amivel találkoznak, az a buyer persona. Ez nem is véletlen, hiszen minden vállalkozás első lépésének kell, hogy legyen ennek a fogalomnak a tisztázása. Mondhatni ez a vállalkozás alfája. Jöjjenek a részletek, könnyedén...

Amikor valaki a vállalkozását az online világban is szeretné hirdetni számos külföldi szakszóval találkozik. Közülük is talán a leggyakrabban elhangzó szó ez a bizonyos SEO. De vajon ez mit is takar, és mit kell tudni róla? Tarts velünk, és a cikk végére egyértelmű lesz! A fogalom A...

Csendes, nyugodt helyre vágysz, messze a mindennapi élet nyüzsgésétől? Tedd az otthonodat a béke szigetévé, teremts magad köré nyugalmat a vizuális zaj csökkentésével. Hogyan? Segítünk néhány ötlettel! 1. Egyszínű anyagok, visszafogott minták A színes, mintás, látványos  lakástextilek csábítóak, de használatuk nem segíti a nyugodt környezet kialakítását. A...

Igazság szerint, amikor önmagunk és cégünk termékét, szolgáltatását hirdetjük, akkor két lehetőségünk van. Vagy a klasszikus értelemben vett push marketinget választjuk, vagy az elvileg kicsit lassabb lefolyású, de hosszabb távon kifizetődő pull marketinget. De mi is a különbség? Tarts velünk és megmutatjuk! A push marketing Sokak szerint...

Mostanában sokat foglalkozunk a marketing két módszerével a push marketinggel, és a pull marketinggel is. Bár elsőre a legtöbb embernek a push marketing tűnik hatékonynak, mi a magunk részéről azt valljuk, hogy a pull marketingben is óriási potenciál rejtőzik. És meg is mutatjuk, hogy miért....