Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1273

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1310

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1314

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1342

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3483

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3496
Blog - PNGN

Blog

  • Ha végig megyünk a nagyobb városok belső részein, számos céglogót, cégért láthatunk. Gyakorlatilag nagyon nehéz kitűnni a tömegből. Egyes márkák már olyan „könnyű” helyz

  • Megannyi iparágnak megvannak a nagy vetélytársai. Vegyük például az Adidas-t vagy a Nike-ot, a Coca Cola-t vagy a Pepsi-t, a gyorséttermek piacán hasonló a helyzet a McD

  • A professzionális sport ligák hivatalos oldalai napi szinten publikálják az adott játéknap legjobb jeleneteit. Top5-ös és Top10-es listákat csekkolhatunk minden reggel a

  • A media hack sok cég által használt marketing eszköz, melyben egy megdöbbentő hír kerül a nézők elé, ami egyszerűen annyira figyelemfelkeltő, hogy mindenki elkezd arról

  • A hírlevélről manapság szinte mindenkinek az jut eszébe, hogy a gmail fiók promóciós kategóriájába különböző reklám tartalmú levelek érkeznek. Igazából ez egy rendszeres

  • A Black Friday kifejezés gyakorlatilag elkerülhetetlen a mai világban. November vége felé minden online és offline üzletben láthatóak kedvezmények ilyen elnevezéssel. Na

  • Manapság nincsenek jobb módszerek termékeink reklámozására, mint az online marketing eszközei. Az internet számos olyan lehetőséget ad, mellyel az adott cikkünkre fel tu

  • Annak idején gimnáziumban a fizika tanárnő annyira odavolt saját magáért, hogy azt mondta, hogy az Ő neve egy márkanév. Na én azóta sem találkoztam az Anikó néni brand-d

  • Az endorser az a személy, aki egy márkának a nagykövetévé válik. Ez természetesen nem olyan nagykövetség, mint amit diplomáciai értelemben használunk, de nyilván e mögöt

  • A nem hagyományos marketing eszközök egyik kedvelt típusa a termékelhelyezés, amit főleg a filmiparban használnak. Elterjedése leginkább annak köszönhető, hogy a sablono

  • Annak idején, ha valaki hirdetni akarta magát, pozicionálni a piacon és elérni a saját szegmensét, akkor a rendelkezésre álló tőke alapján TV-hirdetést, rádiómegjelenést

  • Már nagymamáinktól hallhattuk, hogy haladni kell a korral. Miért pont a világ egyik legelterjedtebb vallása ne haladna? Ez azért is fontos, mert Nyugat-Európában és Észa

  • A virtuális valóság (VR=virtual reality) egy gyűjtőnév, ami az elektronikus technológiák összessége. A teljesség igénye nélkül használható oktatásra, sportra, tervezésre

  • A mai felgyorsult világban már messze nem úgy kell megszólítani a célközönségünket, mint pár évtizeddel ezelőtt. Muszáj figyelemfelkeltő eszközöket alkalmazni, és nem cs

  • A média hack egy BTL típusú marketingeszköz. A lényege az, hogy megdöbbentő hírt publikálunk, amire mindenki felfigyel. Ezek a hírek fals információval bírnak, a célja e

  • Kevés olyan vállalat van, aki ne akarna valamilyen nagy szeptemberi vagy őszi kampányt végigvinni. Ez pedig általában jelentős részt az online világban zajlik. Ehhez ped

  • Akik egy kicsit is foglalkoznak online marketinggel, azoknak az egyik első idegen szó, amivel találkoznak, az a buyer persona. Ez nem is véletlen, hiszen minden vállalko

  • Amikor valaki a vállalkozását az online világban is szeretné hirdetni számos külföldi szakszóval találkozik. Közülük is talán a leggyakrabban elhangzó szó ez a bizonyos

  • Csendes, nyugodt helyre vágysz, messze a mindennapi élet nyüzsgésétől? Tedd az otthonodat a béke szigetévé, teremts magad köré nyugalmat a vizuális zaj csökkentésével. H

  • Igazság szerint, amikor önmagunk és cégünk termékét, szolgáltatását hirdetjük, akkor két lehetőségünk van. Vagy a klasszikus értelemben vett push marketinget választjuk,

  • Mostanában sokat foglalkozunk a marketing két módszerével a push marketinggel, és a pull marketinggel is. Bár elsőre a legtöbb embernek a push marketing tűnik hatékonyna

  • Arra gondoltunk, hogy ezúttal a korábbiaknál is konkrétabb segítséget szeretnénk adni Neked a marketing eszköztáradhoz. Éppen ezért az online marketing egyik legjobb mód

  • Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy bizonyos szakmák nem pörögnek annyira, mint más időszakokban. Ha egy szélsőséges példával szeretnénk élni, akkor kevesen vannak

  • Talán már mondani sem kell, hogy milyen fontos, hogy legyen egy saját honlapod. Ezzel mindenki tisztában van. Pontosan ezért van az, hogy a weboldalad nem lehet sablonos

  • Egyre többen jönnek rá, hogy lehet bármilyen különleges is a szolgáltatásuk vagy termékük. Ez persze elengedhetetlen, de nem elegendő. Mivel jelenleg klasszikus versenyp

  • Nem szeretnénk nagyon hazabeszélni, de jelenleg a jó online marketinget semmi nem tudja helyettesíteni. Ennek persze több oka van. Legyen szó, mondjuk két ugyanolyan ter

  • Minden cégnek egyetlen célja lehet csak. Minél szélesebb körhöz eljuttatni a saját szolgáltatását, termékét. Jelenleg számos olyan értékesítési csatorna létezik, amely e

  • Igazság szerint minden egyes vállalkozás legfontosabb célja, hogy minél nagyobb ismeretséget szerezzen magának. Ez természetesen egyenes arányban áll azzal, hogy növeksz

  • Sokak számára még nem teljesen egyértelmű ez a szó. Kik is ők? Miért van szükség influencerekre?  Valóban ad akkora hozzáadott értéket az értékesítéshez? Érdemes nélkülü

  • Nagyon érdekes egy felület ez az Instagram. Alapból gondolhatná az ember, hogy miért van rá szükség, hiszen a Facebook-on is lehet megosztani képeket, meg videókat, akko

  • Nehéz fába vágjuk a fejszénket, de úgy érezzük menni fog. Megpróbáljuk elmondani, pontosabban leírni, hogyan tudjuk az ügyfeleinket segíteni. Számos partnerük javasolta,

  • Nos, ebben a cikkben relatív nehéz helyzetben vagyunk. Ha azt mondjuk, hogy design, akkor mindenki gondol valamilyen konkrét megjelenésre. És ha valami csak egy kicsit i

  • Most már szinte evidensnek tűnik, hogy a Facebook az egyik legjobb lehetőség arra, hogy népszerűsítsd Magad, és a vállalkozásodat. Nem volt ez mindig így. Pedig olyan ré

  • Nagyon sokan keresik, hogy mi a sikeresség titka az online téren? Mitől működik jól az online marketing? Ahhoz, hogy ezt megértsük, hátrébb kell lépnünk egyet, hogy egés

  • Hogyha az emberek meghallják a „marketing” szót, nem valamilyen pozitív gondolat járja át őket. Sok embert bánt, hogy bizonyos termékek áránál néha több a díja a marketi

  • Büszkék vagyunk rá, hogy sokan keresnek meg minket azzal, hogy készítsünk nekik weboldalakat. A legkülönbözőbb cégek, már-már hihetetlen jópofa szolgáltatásaikkal mind-m

  • Ez egy rendkívül érdekes témakör. Igazság szerint mióta az online marketing világában mozgunk és tevékenykedünk, talán nem is tudnánk annyira vitatott témát mondani, min

  • Online marketing ügynökségként folyamatosan keressük a legnagyobb online kereső kegyeit. A Google persze folyamatosan változik, változtat, nekünk pedig természetesen ezt

  • Kezdjük is el az alapoknál. Sokan mondják azt, hogy „ha nem tetted ki a Facebook-ra, hogy futottál 5 kilométert, akkor az olyan, mintha meg sem tetted volna 🙂“. Mi

  • Sokan panaszkodnak arról, hogy a munkájuk unalmas, nem köti le őket, vagy túl monoton, és semmi izgalom nincsen benne. Mi olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy ezekb

  • Jelenleg nagyon sok olyan megkeresést kapunk, hogy valamilyen termékre webshop-ot kéne létrehozni. De tényleg a legkülönbözőbb és számunkra is elsőre meglepőbb termékekr

  • Abban egyetérthetünk, hogy jelenleg minden egyes cégnek szüksége van online jelenlétre ahhoz, hogy igazi fejlődést tudjunk elérni. Az online jelenlét viszont nem csak ab

  • Mennyi netet fogyaszt a Z generáció? Egyáltalán tudomása van arról, hogy mennyi az annyi? A következőkben egy 1564 fős kutatást mutatunk be: e szerint a fiatalok nincsen

  • Tudod milyen a Tesla weboldala? Leginkább egy mozgó hátterű óriásplakátra hasonlít, rajta egy felirattal és három gombbal. Letisztult. Üres. A PNGN oldala már 2 éve haso

  • Ismered a Hűtőszekrény-effektust?   Odamegy a férj a hűtőhöz, kinyitja, szeme előtt a polcon ott a párizsi, de megkérdezi a nejét, hogy “Asszony! van itthon párizsi

  • Több mint száz cégvezető körében végzett felmérést a Roland Berger, hogy megtudja, milyen mértékű a digitalizáció az FMCG-cégeknél marketing és értékesítési területen. A

  • Nick McQuire a CCS Insights-tól kutatómunkába kezdett, melynek fő szempontja a mobilitási trendek követési hajlandósága. A felméréshez több mint 400 mobil- informatikai

  • Hogyan tudjuk megfogni a Z generáció figyelmét akár csak egy pillanatra is, hogyha életük nagy részét az internet előtt töltik, vagy ha mégsem, akkor a játékok szippantj

  • Egy izgalmas felmérés látott napvilágot a https://www.digitalhungary.hu weboldalán, melyet szeretnénk megosztani olvasóinkkal, hiszen 2016-ban eljutottunk odáig, hogy mi

  • Rengeteg olyan kampány születik, mely kreatívan használja ki a social media-óriás funkciót. Ezeket a kampányokat fogja most díjazni a Twitter november 10-én. 6 kategóriá

  • A Telenor hét országban végzett vizsgálatot, melynek célja az volt, hogy kiderítsék, mire használják a mai fiatalok azt az eszközt, mely nélkül el sem indulnak. A Teleno

  • Az okostelefonok, tabletek betörtek világunkba, s mivel ezek az eszközök mindig velünk vannak, logikusan következik, hogy sokat használjuk őket a mindennapokban, megkönn

  • A PNGN csapatának tevékenységei közé tartozik a célcsoport átfogó meghatározása. A célcsoport pontos értelmezése elengedhetetlen lépés ahhoz, hogy a megfelelő embereket

  • A technológiai fejlettség soha nem látott méreteket öltött napjainkban. Az internet és az okostelefonok, okostévék megjelenése során a modern technológia az egész életün

  • Most ahhoz adunk tanácsokat, hogy milyen szempontokat kell figyelembe venni akkor, ha jól felépített, kereső- , és felhasználóbarát honlapnak szeretnénk a tulajdonosai l

  • A mai világban az iskola elvégzése sem történhet meg anélkül, hogy fellépnénk a világhálóra, szóval nyugodtan kijelenthetem, hogy az internet teljesen beférkőzött az éle

  • Akik keresőoptimalizálással foglalkoznak, vagy honlaptulajdonosok, azoknak érdemes tisztában lenniük az alábbi fogalmakkal, ugyanis minden honlaphoz hozzá kell hogy tart

  • Mi is a Google Index? A Google Index határozza meg, hogy egy-egy megadott kulcsszóra, kifejezésre mely honlapok, milyen sorrendben jelenjenek meg a Google keresőjében. T

  • Egy honlap elkészítése nem könnyű feladat, számos tényezőnek kell eleget tenni ahhoz, hogy az oldal megfelelően működjön, s bevonzza a látogatókat. A feladatot nagyban m

error: Tartalom védve!