Blog

Arra gondoltunk, hogy ezúttal a korábbiaknál is konkrétabb segítséget szeretnénk adni Neked a marketing eszköztáradhoz. Éppen ezért az online marketing egyik legjobb módszerének a push marketingnek a gyakorlati eszközeit fogjuk bemutatni. Érdemes tehát velünk tartani egy rövid cikk erejéig. Mi is az a push marketing? Az online...

Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy bizonyos szakmák nem pörögnek annyira, mint más időszakokban. Ha egy szélsőséges példával szeretnénk élni, akkor kevesen vannak, akik sífelszereléseket vesznek, akkor, amikor a tengerparton süttetik a hasukat. Ezzel nincs semmi baj, mert van idő mással foglalkozni. Mit tehetsz nyáron? Az egyik kézenfekvő...

Talán már mondani sem kell, hogy milyen fontos, hogy legyen egy saját honlapod. Ezzel mindenki tisztában van. Pontosan ezért van az, hogy a weboldalad nem lehet sablonos, hanem valami egyedit, valami újat bele kell tenni. Hiszen ez az elsődleges platform, ahol rendszeresen tudsz kommunikálni a...

Egyre többen jönnek rá, hogy lehet bármilyen különleges is a szolgáltatásuk vagy termékük. Ez persze elengedhetetlen, de nem elegendő. Mivel jelenleg klasszikus versenypiacon tevékenykedsz, ezért nem elég csak jobbnak lenned a többieknél. Az kell, hogy ezt a nagy közönség is tudja. Minél többen beszélnek Rólad,...

Nem szeretnénk nagyon hazabeszélni, de jelenleg a jó online marketinget semmi nem tudja helyettesíteni. Ennek persze több oka van. Legyen szó, mondjuk két ugyanolyan termékről, és az egyik mégis sikeresebb lesz, mint a másik. Szinte mindig ennek az oka a marketing, és az online marketing. A...

Minden cégnek egyetlen célja lehet csak. Minél szélesebb körhöz eljuttatni a saját szolgáltatását, termékét. Jelenleg számos olyan értékesítési csatorna létezik, amely ezt lehetővé teszi számunkra. Viszont ezzel a versenytársaid is tisztában vannak. Hogyan tudsz ezen a kiélezett versenypiacon előnyt szerezni? Mindjárt írjuk a részleteket. Mindennek a...

Igazság szerint minden egyes vállalkozás legfontosabb célja, hogy minél nagyobb ismeretséget szerezzen magának. Ez természetesen egyenes arányban áll azzal, hogy növekszik a vásárlói bázisunk, és a bevétel, majd a profit. A költséghatékonyság itt is kulcskérdés. Ezért kell megtalálni a legjobb és hatékonyabb hirdetési formát. Adunk...

Sokak számára még nem teljesen egyértelmű ez a szó. Kik is ők? Miért van szükség influencerekre?  Valóban ad akkora hozzáadott értéket az értékesítéshez? Érdemes nélkülük online marketing hadjáratba kezdeni? Számos kérdés merült fel az utóbbi időben, amelyeket most szeretnénk tisztába tenni. Tarts velünk! Kik az influencerek? Talán...

Nagyon érdekes egy felület ez az Instagram. Alapból gondolhatná az ember, hogy miért van rá szükség, hiszen a Facebook-on is lehet megosztani képeket, meg videókat, akkor ez miért kell? Nos, a válasz egyszerű. Azért mert sokan használják (már nem csak a fiatalok), és mint tudjuk...

Nehéz fába vágjuk a fejszénket, de úgy érezzük menni fog. Megpróbáljuk elmondani, pontosabban leírni, hogyan tudjuk az ügyfeleinket segíteni. Számos partnerük javasolta, hogy írjuk meg, náluk hogyan tudtunk olyan marketing gépezetet összetenni, amely segítségével folyamatosan új ügyfeleket kapnak. Vajon van ebben valami nagy titok? Szerintünk...