Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1273

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1310

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1314

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1342

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3483

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /web/htdocs2/pngnhu/home/www/pngn/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3496
A hatékony push marketing eszközök a honlapokon - PNGN

A hatékony push marketing eszközök a honlapokon

A hatékony push marketing eszközök a honlapokon

A hatékony push marketing eszközök a honlapokon

Arra gondoltunk, hogy ezúttal a korábbiaknál is konkrétabb segítséget szeretnénk adni Neked a marketing eszköztáradhoz. Éppen ezért az online marketing egyik legjobb módszerének a push marketingnek a gyakorlati eszközeit fogjuk bemutatni. Érdemes tehát velünk tartani egy rövid cikk erejéig.

Mi is az a push marketing?

Az online marketingben bevett szokás ezt a módszert használni. A lényege, hogy határozottan az ügyfél elé odatesszük, hogy mit kínálunk. Abszolút hatékony tud lenni, hogyha megfelelően van tálalva, hiszen akkor az ügyfél sem veszi tolakodásnak. A technika legnagyobb előnye, hogy az ügyfél figyelmét elvesszük valami másról, és magunkra irányítjuk. De milyen eszközöknél is érhető ez el? Mindjárt mutatjuk.

A pop-up hirdetések

Talán ezzel a legkönnyebb szemléltetni, hogyan lehet az ügyfél figyelmét magunkra irányítani. Éppen olvasgat valahol, és egyszer csak felpattan a szeme elé valami teljesen más. Ezt nem lehet nem észre venni, és az is biztos, hogy megosztó róla a vélemény. Nos, de nem pont ez az egyik lényege a marketingnek. Hogy az emberek beszéljenek róla, ne legyen érdektelen.

A bannerek

A banner is a push marketing egyik eszköze, amely viszont talán kevésbé tolakodó, mint egy pop-up. Ezek ugyanis jellemzően a cikkekben, vagy a cikkek mellett helyezkednek el. Éppen ezért érdemes egy kicsit harsányabbra készíteni, és figyelem felhívóbb szöveggel ellátni. És az ügyfél amint a képre kattint, máris átkerül a mi oldalunkra, és nálunk folytatja a netes szörfözést.

A widgetek

Eléggé hasonlítanak a bannerekre. Viszont amivel többet tudnak, hogy ezek nem képek, hanem egyből interakciót generálnak. Gondoljunk itt például egy „csúszkás” kalkulátorra! Belekattintunk, és máris meg tudjuk nézni mondjuk, hogy mekkora összegért kaphatunk meg egy bizonyos hitelt, vagy a befektetésünkkel mekkora pénzt tudunk felhalmozni.

Ezek mellett persze számos egyéb módon is tudjuk ügyfeleinket keresni, például Facebook hirdetéseken keresztül, e-mail kampányokkal és még lehetne sorolni. Viszont ezek akkor lesznek eredményesek, hogyha szakemberek pontosan mérve, és kontrollálva állítják be. Pont ez az oka, amiért azt javasoljuk, hogy keress fel minket! Mi levesszük ezt a terhet a válladról, és Neked csak az eredményre kell büszkének lenned.



error: Tartalom védve!