Blog

Annak idején gimnáziumban a fizika tanárnő annyira odavolt saját magáért, hogy azt mondta, hogy az Ő neve egy márkanév. Na én azóta sem találkoztam az Anikó néni brand-del semmilyen boltban, a Jordan-nel viszont még most is. Michael Jordan-t minden idők legjobb kosárlabdázójának tartják. Már többen meg...

Az endorser az a személy, aki egy márkának a nagykövetévé válik. Ez természetesen nem olyan nagykövetség, mint amit diplomáciai értelemben használunk, de nyilván e mögött is komoly szerződések vannak. Ez igazából egy win-win szituáció (jó esetben), hiszen az endorser kap egy terméket, amit a mindennapjaiban kell...

A nem hagyományos marketing eszközök egyik kedvelt típusa a termékelhelyezés, amit főleg a filmiparban használnak. Elterjedése leginkább annak köszönhető, hogy a sablonos figyelemfelkeltés helyett már kreatívabb eszközökre lett szükség a világ fejlődése során. Ehhez hasonló eszközökre korábban is kitértünk. Igazából a product placement nem teljesen új...

Annak idején, ha valaki hirdetni akarta magát, pozicionálni a piacon és elérni a saját szegmensét, akkor a rendelkezésre álló tőke alapján TV-hirdetést, rádiómegjelenést vagy óriás plakátot választott. Manapság is működnek ezek a felületek, és bizonyos iparágban dolgozó cégeknél elengedhetetlenek is. Ugyanakkor a felgyorsult világban már sok...

Már nagymamáinktól hallhattuk, hogy haladni kell a korral. Miért pont a világ egyik legelterjedtebb vallása ne haladna? Ez azért is fontos, mert Nyugat-Európában és Észak-Amerikában már egyre nehezebb a fiatalokat a katolikus vallás felé terelni. Ezért azt találták ki a pápai államban, hogy elkészítik a világ...

A virtuális valóság (VR=virtual reality) egy gyűjtőnév, ami az elektronikus technológiák összessége. A teljesség igénye nélkül használható oktatásra, sportra, tervezésre, építészetre, város- vagy lakásrendezésre, űrkutatásra, tudományra, modellezésre. A mai világban viszont leginkább a szórakoztató iparral kötik össze. Hiszen egyre több videójátékhoz használnak olyan szemüveget, amivel sokkal...

A mai felgyorsult világban már messze nem úgy kell megszólítani a célközönségünket, mint pár évtizeddel ezelőtt. Muszáj figyelemfelkeltő eszközöket alkalmazni, és nem csak a hagyományos marketingelemekre (rádió, TV, plakát) alapozni. Ilyen fegyver a gerillamarketing, melyről már az 1980-as években is készültek szakkönyvek. A lényege ennek...

A média hack egy BTL típusú marketingeszköz. A lényege az, hogy megdöbbentő hírt publikálunk, amire mindenki felfigyel. Ezek a hírek fals információval bírnak, a célja egyszerűen az, hogy a szemeket odavonzza, hogy az adott szervezet vagy egyén nagyobb reputációt érjen el. Na de lássunk néhány konkrét...

Kevés olyan vállalat van, aki ne akarna valamilyen nagy szeptemberi vagy őszi kampányt végigvinni. Ez pedig általában jelentős részt az online világban zajlik. Ehhez pedig elengedhetetlen egy minőségi honlap. Ehhez adunk pár tippet most. Legyen lélegzetelállító Igazság szerint most más nagyon sok weboldallal találkozhatunk az interneten. Éppen...

Akik egy kicsit is foglalkoznak online marketinggel, azoknak az egyik első idegen szó, amivel találkoznak, az a buyer persona. Ez nem is véletlen, hiszen minden vállalkozás első lépésének kell, hogy legyen ennek a fogalomnak a tisztázása. Mondhatni ez a vállalkozás alfája. Jöjjenek a részletek, könnyedén...