A határidők betartása

A határidők betartása

Meghosszabbítható egy kampány? Előfordult már, hogy annyira nem ment egy marketing terv, hogy kénytelen voltál kitolni a határidejét? Esetleg olyan sok bevételt hozott, hogy nem tartottad érdemesnek leállítani?

Attól még következetesnek és szigorúnak kell lenni. A vevőiddel úgy kell bánni, mint ha a gyerekeid lennének. Ha engedsz nekik, akkor később kevésbé lesznek kezelhetők. Ha az az eredeti terv, hogy 1 hónapig futtatsz egy akciót, promóciót vagy kampányt, akkor ne hosszabbítsd meg. Hiszen onnantól kezdve nem fognak komolyan venni. Nem fognak foglalkozni a határidővel, hiszen azt majd úgyis kitolod.

Ráadásul ha valaki nem igényelte a szolgáltatást a határidőn belül, hadd érezze, hogy erről lemaradt. Hogy érdemes lett volna részt venni a projektben. Ez azt jelenti, hogy ha később újabb akciót dobsz a piacra, akkor nem fog várni és rá fog csapni. Addig is hírlevelekkel izgatott állapotban lehet tartani.

De természetesen nem szabad túl sűrűn sem kampányokat tartani, hiszen az szintén komolytalanságot és túl sok adakozást sugall. Ugyanakkor egy akción belül van lehetőség arra, hogy sürgessük az ügyfeleket. Ha például 1 hónapig tart egy akció, ki lehet hirdetni, hogy csak 10 napig van nagy kedvezmény (kb. 30%), aztán 10 napig kevesebb (legyen 20%), és az utolsó 10 napban is van akció, de akkor csak harmada az időszak elejéhez képest. Ez például Black Friday alkalmával kiválóan alkalmazható.

A legfontosabb, hogy legyünk türelmesek és még fontosabb, hogy következetesek. És akkor elérhetjük azt, hogy a tenyerünkből egyenek a vásárlóink.

Képek forrása: www.pexels.com