Blog

Azt, hogy hogyan kell helyesen írni, már az általános iskolában megtanuljuk. Gyakorlatilag éveket, sőt, több, mint 1 évtizedet töltünk el azzal, hogy megismerjük töviről hegyire a magyar nyelvet. Na ehhez képest ezt nem mindenkinek sikerül elsajátítani. Most, hogy mindenkinek nyilvános a véleménye és élete, kiderül, hogy...

2002-ben alapították meg azt az iwiw-et, ahova megannyi magyar fiatal regisztrált, hogy nyomon követhessék ismerőseik és lehetséges ismerőseik mindennapjait, posztjait, képeit. Az idő múlásával már más felület lett menő, és egyre inkább újabb és újabb oldalakon fejezik ki magukat a tinik, szüleik pedig követik őket. Az...

Vagy inkább csak egy. Az, hogy számot írunk címbe, csupán figyelemfelkeltés. Most, hogy hatalmas információ áradat zajlik az interneten, egyszerűen nincs idő mindent elolvasni. Ezért ha már 2-3 percet tölt valaki egy oldalon, az a felület már büszke lehet, hogy ennyire lekötötte az olvasót. Pont emiatt...

Azzal valószínűleg nem mondunk újat, hogy sokkal könnyebb eladni bármit, ha az alábbi 3 szereplőből legalább az egyikkel dolgozunk: Kisgyerek Szexi nő Kutya/macska, egyéb háziállatok Nagyon sokan próbálkoznak azzal, hogy egy plakáthoz vagy videóhoz egy dekoratív hölgy segítségét kérik, hiszen sokkal jobban felfigyel rá a közönség....

Meghosszabbítható egy kampány? Előfordult már, hogy annyira nem ment egy marketing terv, hogy kénytelen voltál kitolni a határidejét? Esetleg olyan sok bevételt hozott, hogy nem tartottad érdemesnek leállítani? Attól még következetesnek és szigorúnak kell lenni. A vevőiddel úgy kell bánni, mint ha a gyerekeid lennének. Ha...

A világ nagyon gyorsan fejlődik. Olyan technikai megoldások kerülnek napvilágra, amik korábban elképzelhetetlenek voltak. Mégis nagyon sokszor a múltba kell visszanyúlnunk. Sokan a korábban elvégzett dolgokból tudnak újra bőrt lehúzni. És ezzel igazából nincs semmi gond. Több zenész, színész, sportoló tud ügyesen azzal dolgozni, hogy valamikor...

A Kétfarkú Kutyapárt egyik kettős kampányprogramja az örök élet és ingyen sör. Ezt nyilván senki sem veszi komolyan. Pedig volt olyan cég, akik hasonlót vittek véghez. Ugyanis a Northbound Smokehouse étterem bevezette azt a szolgáltatást, hogy ha előre kifizet egy fogyasztó 1000 dollárt, akkor onnantól kezdve...

Minden marketing tanácsadó azt mondja, hogy szükséges egy célcsoport. Gyakorlatilag minden új vállalkozásnál – bármilyen iparágon belül – ez az első kérdés: Mi a célcsoportod? Annak idején egy ismerősömmel sétáltam egy élelmiszer üzletlánc egyik boltjában, ahol egy hostess kisasszony sajtot, vagy szalámit vagy csokoládét (ez most...

Néhány évvel ezelőtt történt, hogy pörgettem a Facebook hírfolyamát. Sorban jöttek az ismerősök érdekes és nem érdekes hírei, valamint a különböző hirdetések. És ekkor megláttam Danny Blue-t. Danny Blue, született Kékesi Dániel, mentalista, bűvész. 2008-ban az ’A kiválasztott’ című műsor győztese lett. Hihetetlenül különleges képességei miatt...

A weboldalak az elmúlt 10 éven nagy változáson mentek keresztül. Technológiai, marketing és üzleti szempontból is. Ahhoz, hogy 2020-ban egy vállalkozás weboldala sikeres legyen, ügyfeleket hozzon és bevételt termeljen, már nem elégséges a sztenderd menüpontok, úgy mint Rólunk, Bemutatkozás, Szolgáltatásaink … stb. megléte. A sikeres weboldalak...