A tökéletes webshop figyel a vásárlói igényeire

A tökéletes webshop figyel a vásárlói igényeire

Az online térben értékesíteni bizonyítottan megéri, hiszen ma már szinte minden vállalat, aki termékeket vagy szolgáltatásokat biztosít, rendelkezik saját webshoppal. Egy ilyen online bolt elkésztése sok figyelmet igényel, de közel sem annyit, mint a megfelelő fenntartása. 

2021-ben a kiskereskedelmi online eladások világszerte megközelítőleg 4,9 billió amerikai dollárt tettek ki. Az előrejelzések szerint ez a szám a következő négy évben 50 százalékkal nő, és 2025-re eléri a 7,4 billió dollárt. 

Sokak számára úgy tűnhet, hogy az online vásárlás térnyerése megszünteti az ügyfélszolgálat szükségességét, miközben a valóságban a támogatást és a kommunikációt nem lehet elhanyagolni. Ügyfelei azt várják, hogy minden kéznél legyen, és ha nem találják meg amit keresnek, akkor valószínűleg máshova tévednek, vagy teljesen felhagynak a kereséssel.

Egy nemrégiben készült amerikai tanulmány kimutatta, hogy az online vásárlók 83 százalékának szüksége van valamilyen segítségre termékei megvásárlásához. Azt is megállapították, hogy a vásárlók nagy része a támogatás hiánya miatt lemond potenciális vásárlásáról. 

Amikor az ügyfelekkel való kapcsolatteremtésről van szó, a digitális világ egyedülálló kihívásokat jelent a kiskereskedők számára, melyet egy jó support könnyedén megoldhat számodra.

Képek és információk forrása:
www.euro-base.com
www.statista.com