Bruce Willis és a Hell energiaital

Bruce Willis és a Hell energiaital

Az energiaital-piac Magyarországon is nagyon telített. Egyre több reklámot, plakátot látni, és bizony van 1-2 olyan nagyobb név, akik híres emberek segítségét is képesek kérni.

Ilyesmi volt Slash és a Monster együttműködése, az viszont, hogy a hazánkból származó, itthon piacvezető Hell a hollywood-i színészek egyik legismertebbjét megszerezte, az valami fantasztikum.

(kép forrása: superhypeblog.com)

A Hell márka 2006-ban jött létre és 2010-re Magyarországon a piacvezetők közé került, majd a nemzetközi energiaital-piacon is ismert márkává nőtte ki magát.

A cég gyárának napi összteljesítménye 4,5 millió darab, amellyel a Magyarország mellett közel 50 országot szolgálnak ki. Folyamatosan növekvő exporttevékenységének köszönhetően már nemcsak itthon, hanem a nemzetközileg is az egyik legnagyobb energiaital-márkájaként tartják számon. A márka képviseltette magát Európa nagyobb élelmiszeripari kiállításain, ráadásul több díjat is bezsebelt.

Bruce Willis-szel a szerződés az utóbbi hetekben került meghosszabbításra, így a híres színész még két évre a Hell reklámarca lett. Ráadásul az éppen futó reklámba bekerült a világ legszebb nőjeként elhíresült puerto rico-i Zuleyka Rivera, aki a Despacito klipjéből is ismerős lehet (minden idők legnézettebb videóklipje 6,8 milliárdos megtekintéssel).

(kép forrása: www.celebsecrets.com)

A Hell tehát nem bízta a véletlenre. Új tejeskávé terméküket nem akármilyen celebekkel mutatja be Magyarországnak és a nagyvilágnak. A kampány tehát folyamatosan zajlik, offline és online is. Gyakorlatilag nagyon nehéz nem találkozni az akciólegendával és csinos partnerével.

A cég márkaigazgatója, Pantl Péter nagyon diplomatikusan megjegyezte, hogy azért is folytatják a munkakapcsolatot Willis-szel, mert hasonló a minőség iránti elkötelezettség. Ez azért tökéletes megfogalmazás, mert elsőre úgy tűnik, hogy a színészt dicséri, pedig ebben nagyon erős pozícionálása szerepel az energiaitalnak. Mindezt úgy, hogy csak burkoltan mondhatnánk nagyképűnek, vagy inkább magabiztosnak.

Borítókép forrása: markamonitor.hu