Blog

Abban egyetérthetünk, hogy jelenleg minden egyes cégnek szüksége van online jelenlétre ahhoz, hogy igazi fejlődést tudjunk elérni. Az online jelenlét viszont nem csak abban mutatkozik meg, hogy van egy honlapunk, amellyel nem foglalkozunk, mert ez nem egy „digitális névjegykártya”. Folyamatosan foglalkoznunk kell vele, amelynek a...

Mennyi netet fogyaszt a Z generáció? Egyáltalán tudomása van arról, hogy mennyi az annyi? A következőkben egy 1564 fős kutatást mutatunk be: e szerint a fiatalok nincsenek képben mennyi netet használnak, és a költségeket is döntően átterhelik a szülőkre. Online felületen jelentettük meg kérdőívünket. Úgy véltük,...

Tudod milyen a Tesla weboldala? Leginkább egy mozgó hátterű óriásplakátra hasonlít, rajta egy felirattal és három gombbal. Letisztult. Üres. A PNGN oldala már 2 éve hasonló, azaz innovatív! Elárulok egy titkot...

Ismered a Hűtőszekrény-effektust?   Odamegy a férj a hűtőhöz, kinyitja, szeme előtt a polcon ott a párizsi, de megkérdezi a nejét, hogy “Asszony! van itthon párizsi?” Na hát a weblapok is pont ilyenek. Ha teleszórjuk frintz-frantzzal, azzal nem több információt adunk, hanem kevesebbet. Iszonyúan fáj kidobni a tartalom 95%-át....

Több mint száz cégvezető körében végzett felmérést a Roland Berger, hogy megtudja, milyen mértékű a digitalizáció az FMCG-cégeknél marketing és értékesítési területen. Az eredmény lesújtó: a fogyasztási cikkeket termelő és forgalmazó vállalatok messze nem aknázzák ki még mindig a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Komoly lemaradásban Ebben a gyorsan...

Nick McQuire a CCS Insights-tól kutatómunkába kezdett, melynek fő szempontja a mobilitási trendek követési hajlandósága. A felméréshez több mint 400 mobil- informatikai döntéshozót kérdezett meg az Egyesült Államokban és szerte Európában. A kutatás eredményei arra engednek következtetni, hogy a választ adó vezetők leginkább a Windows 10-re...

Hogyan tudjuk megfogni a Z generáció figyelmét akár csak egy pillanatra is, hogyha életük nagy részét az internet előtt töltik, vagy ha mégsem, akkor a játékok szippantják be őket a virtuális térbe? A megoldás: in-game advertising, más szóval: videójátékos márkamegjelenítés! A PWC kutatási adatai szerint a konzolos...

Egy izgalmas felmérés látott napvilágot a https://www.digitalhungary.hu weboldalán, melyet szeretnénk megosztani olvasóinkkal, hiszen 2016-ban eljutottunk odáig, hogy minden területen szükséges az internet, a napi teendőink elvégzéséhez. Hogyha valamit el tudunk intézni nélküle, akkor is sok időt és energiát spórolhatunk meg, hogyha az online világot hívjuk...

Rengeteg olyan kampány születik, mely kreatívan használja ki a social media-óriás funkciót. Ezeket a kampányokat fogja most díjazni a Twitter november 10-én. 6 kategóriában jutalmazza azokat a vállalatokat, amelyek a Twitter csatornáját használják, s ezáltal népszerűsítik ezt a közösségi médiát. -The #Live award – Azokat a kampányokat...

A Telenor hét országban végzett vizsgálatot, melynek célja az volt, hogy kiderítsék, mire használják a mai fiatalok azt az eszközt, mely nélkül el sem indulnak. A Telenor Research a 16-35 év közötti felhasználók mobilkommunikációs szokásait vizsgálta. Az alanyok magyar, szerb, svéd, norvég, thai, maláj és pakisztáni...