Posztolásban az erő

Posztolásban az erő

Posztolásban az erő

Nagyon sokan keresik, hogy mi a sikeresség titka az online téren? Mitől működik jól az online marketing? Ahhoz, hogy ezt megértsük, hátrébb kell lépnünk egyet, hogy egészében lássuk a történetet. Most leírjuk, hogyan lehet sikeres egy jó kampány, konkrétan egy jó Facebook kampány. Tarts velünk!

Tisztában vagy vele mit értékesítsz?

Amikor egy partnerjelölt megkeres minket szinte mindig az az első kérdésünk, hogy mit értékesít. Már itt nagy a különbség egyesek között, hiszen van, aki pár szóban elmond egy termék leírást, és van, aki egyből úgy mondja el számunkra, hogy kedvet kapunk hozzá, hogy mi magunk is gyorsan vásároljunk. Értelemszerűen ez utóbbi egy kicsit könnyedebb feladat, viszont nem is ez az igazi kérdés. Hanem az, hogy ki a célközönség? Kinek szeretnénk értékesíteni a terméket? Nos, itt a lehető „legrosszabb” válasz, hogy mindenkinek! Mindjárt meg is mutatjuk, hogy miért. És egyből egy Facebook kampányon keresztül.

Tényleg egyszerű kampányt csinálni?

Nem. Persze a világ összes pénzét is elszórhatjuk hirdetésre, de mi nem ezt az utat választjuk. Mi a hatékonyságot szem előtt tartva ugyanakkora pénzből jóval több feliratkozót, jelentkezőt, vásárlót szeretnénk elérni. És itt van kiemelten fontos szerepe az ún. buyer personal-nak, vagyis a megcélzott vásárlói körünknek.

A Facebooknál ugyanis van egy relevancia mutató. Ez a szám azt mutatja meg, hogy a Facebook szerint a Te beállításaid mennyire passzolnak a célközönségedhez. Hogyha ebbe egy kicsit belegondolunk, ez azt jelenti, hogy olyan hirdetést kell feladni, és úgy beállítva, ahogy a közösségi portál elvárja.

És amennyiben ezt jól csináljuk, akkor nem felelőtlenül költjük a pénzt, hanem tényleg tudatosan befektetünk, amely meg fog térülni. Erre egy példát is mondanánk. Az egyik partnerünk a City Cartel, aki megkért minket, hogy csináljunk nekik egy munkatárs toborzó kampányt, mivel az egyik nagy munkatárs toborzó oldalon 6 számjegyű összeg elköltése sem hozott számukra eredményt. Nekünk sikerült 13 munkatársjelöltet szereznünk a számunkra, kevesebb, mint 10 ezer forintból.

Amennyiben Te is szeretnél hasonló sikerű kampányokat, akkor keress fel minket! Legjobb tudásunk szerint fogunk dolgozni.