Sikeres a weboldalad?

Sikeres a weboldalad?

Sikeres a weboldalad?

Büszkék vagyunk rá, hogy sokan keresnek meg minket azzal, hogy készítsünk nekik weboldalakat. A legkülönbözőbb cégek, már-már hihetetlen jópofa szolgáltatásaikkal mind-mind teret követelnek maguknak az online világban. Szinte mindenki tisztában van vele, hogy erre szükség van. De vajon mitől lesz egy oldal igazán ütős? Írunk róla pár szót.

Mi is a weboldal?

Ahogy egyre több emberrel, és céggel, vagy szolgáltatással találkozunk, talán mondhatjuk, hogy egyre tisztább képet kapunk arról, hogy mi az emberek elképzelése egy honlapról. Persze szolgáltatástól, terméktől függően akadnak eltérések, de jellemzően azért nagyjából a legtöbben ugyanúgy tekintenek a saját honlapjukra. Egyfajta elektronikus névjegykártyaként.

Ezzel önmagában a világon semmi probléma nincsen. Viszont jó, ha ennél azért kicsit többet teszünk érte, és várunk el tőle.

Szerintünk a saját weboldal jelenleg az egyik legbiztosabb kapocs köztünk és az ügyfeleink, és lehetséges ügyfeleink között.

Mire figyeljünk oda mindenképpen?

Talán a legfontosabb egy honlap esetében ugyanaz, mint egy személyes találkozó esetén. A szabály egyértelmű: Első benyomást csak egyszer lehet tenni a másikra. És ezen változtatni nagyon nehéz.

Éppen ezért kiemelten fontos a megfelelő grafikai és design megjelenés. Mostanában egyébként a letisztult, egyszerű stílus az, amely a leginkább megtartja a látogatót az oldalon.

Elengedhetetlen, hogy a képek is minőségiek legyenek, hiszen mint tudjuk egy kép ezer szóval is felér. Viszont figyelni kell a megfelelő méretre is, hiszen a túl nagy képek lassítják az oldalt, amely nagyon nem előnyös. Az oldal sebessége is kulcskérdés.

Mind a Google, mind az olvasók visszacsábítása az oldalunkra megköveteli, hogy rendszeresen frissülő tartalom kerüljön fel a weblapunkra. Áruljunk akár cipőt, vagy hitelt, szolgáltassunk hitelt az elektromos autózásról, legyünk ingatlan értékesítők, ez ilyen szempontból teljesen mindegy. Nem létezik olyan szolgáltatás, amelyről ne lehetne egy könnyed hangvételű, letisztult, és érdekes kontentet készíteni.

És, hogy milyen gyakran? A heti egy új megjelenés az a minimum. Viszont több partnerünk is inkább a heti 3-4 új tartalomra voksol. Meg is látszik az eredményeikben.

Ebben a cikkben ennyit gondoltunk írni, de ígérjük, még jelentkezünk hasonló tartalmakkal, hiszen a honlapokról órákat lehet mesélni. Ha kérdésed van, keress fel minket bátran! Szívesen állunk a rendelkezésedre.