Tartalom, tartalom, tartalom

Tartalom, tartalom, tartalom

Tartalom, tartalom, tartalom

Online marketing ügynökségként folyamatosan keressük a legnagyobb online kereső kegyeit. A Google persze folyamatosan változik, változtat, nekünk pedig természetesen ezt folyamatosan le kell követnünk. Természetesen ez nem panaszkodás, hiszen ez egy rendkívül izgalmas, és szórakoztató feladat. Viszont egyetlen tény már nagyon rég óta nem változik, és nem is nagyon fog. Hihetetlen nagy igény van a minőségi tartalmakra. Sokra. Nagyon sokra. 🙂

A content a lelke mindennek?

Igazság szerint igen. De gondoljunk csak bele a saját blog cikkek erejébe, és egy pillanatra tegyük félre a Google-t.

Tegyük fel, hogy hitelt szeretnél felvenni, mert megtaláltad álmaid új otthonát. Ez azért életszerű, valljuk meg. De nem ész nélkül vágsz bele, hanem először érdeklődsz, olvasgatsz a témában. Van egy oldal, ahol semmi nincsen csak annyi, hogyha hitelt akarsz, akkor add meg az adataidat, és küld el. Vagy keress meg minket, és egy sima adatbekérés (mekkora hitel, mekkora fizetés, stb…)

A másik oldalon ezzel szemben írnak arról, hogy figyelj oda, mert kamatemelkedés várható, vagy nem mindegy, hogy adott bankon belül is melyik szerződést választasz. Hogyan tudod a hiteledet még olcsóbbá tenni, és ilyen jellegű témákban.

Te melyiket választanád? Egyértelmű, hogy a másodikat igaz? Pedig a szolgáltatásuk, vagyis hogyha hitelt veszel fel rajtuk keresztül, Neked ugyanannyiba kerül forintra pontosan.

A mi tapasztalatunk

Nem véletlen volt az előző hiteles példánk. Egyre többen keresnek meg minket azzal, hogy hitelközvetítésben dolgoznak, és erősítsük egy kicsit az online jelenlétüket. Az egyik legrégebbi ilyen partnerünknél havi szinten 20 szakértői cikkel kezdtünk. Viccen kívül, olyan mennyiségű megkeresést kaptak, amelyet első körben fel sem tudtak dolgozni. Majd ki szerették volna próbálni, hogy elég lesz heti mindössze 1 kifejtősebb cikk. A megkeresések száma szemmel láthatóan visszaesett. Egy hónap után visszaálltunk a szokásos havi 20 cikkre, és ismét bőven van munkájuk.

A Google nélkül is egyértelmű, hogy ahol rendszeres és folyamatos a cikkezés, blogolás azokat az emberek jobban szeretik. A Te oldaladon mennyi cikk jelenik meg hetente? Ha nem elég, akkor szívesen segítünk benne.