Blog

A média hack egy BTL típusú marketingeszköz. A lényege az, hogy megdöbbentő hírt publikálunk, amire mindenki felfigyel. Ezek a hírek fals információval bírnak, a célja egyszerűen az, hogy a szemeket odavonzza, hogy az adott szervezet vagy egyén nagyobb reputációt érjen el. Na de lássunk néhány konkrét...

Kevés olyan vállalat van, aki ne akarna valamilyen nagy szeptemberi vagy őszi kampányt végigvinni. Ez pedig általában jelentős részt az online világban zajlik. Ehhez pedig elengedhetetlen egy minőségi honlap. Ehhez adunk pár tippet most. Legyen lélegzetelállító Igazság szerint most más nagyon sok weboldallal találkozhatunk az interneten. Éppen...

Akik egy kicsit is foglalkoznak online marketinggel, azoknak az egyik első idegen szó, amivel találkoznak, az a buyer persona. Ez nem is véletlen, hiszen minden vállalkozás első lépésének kell, hogy legyen ennek a fogalomnak a tisztázása. Mondhatni ez a vállalkozás alfája. Jöjjenek a részletek, könnyedén...

Amikor valaki a vállalkozását az online világban is szeretné hirdetni számos külföldi szakszóval találkozik. Közülük is talán a leggyakrabban elhangzó szó ez a bizonyos SEO. De vajon ez mit is takar, és mit kell tudni róla? Tarts velünk, és a cikk végére egyértelmű lesz! A fogalom A...

Csendes, nyugodt helyre vágysz, messze a mindennapi élet nyüzsgésétől? Tedd az otthonodat a béke szigetévé, teremts magad köré nyugalmat a vizuális zaj csökkentésével. Hogyan? Segítünk néhány ötlettel! 1. Egyszínű anyagok, visszafogott minták A színes, mintás, látványos  lakástextilek csábítóak, de használatuk nem segíti a nyugodt környezet kialakítását. A...

Igazság szerint, amikor önmagunk és cégünk termékét, szolgáltatását hirdetjük, akkor két lehetőségünk van. Vagy a klasszikus értelemben vett push marketinget választjuk, vagy az elvileg kicsit lassabb lefolyású, de hosszabb távon kifizetődő pull marketinget. De mi is a különbség? Tarts velünk és megmutatjuk! A push marketing Sokak szerint...

Mostanában sokat foglalkozunk a marketing két módszerével a push marketinggel, és a pull marketinggel is. Bár elsőre a legtöbb embernek a push marketing tűnik hatékonynak, mi a magunk részéről azt valljuk, hogy a pull marketingben is óriási potenciál rejtőzik. És meg is mutatjuk, hogy miért....

Arra gondoltunk, hogy ezúttal a korábbiaknál is konkrétabb segítséget szeretnénk adni Neked a marketing eszköztáradhoz. Éppen ezért az online marketing egyik legjobb módszerének a push marketingnek a gyakorlati eszközeit fogjuk bemutatni. Érdemes tehát velünk tartani egy rövid cikk erejéig. Mi is az a push marketing? Az online...

Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy bizonyos szakmák nem pörögnek annyira, mint más időszakokban. Ha egy szélsőséges példával szeretnénk élni, akkor kevesen vannak, akik sífelszereléseket vesznek, akkor, amikor a tengerparton süttetik a hasukat. Ezzel nincs semmi baj, mert van idő mással foglalkozni. Mit tehetsz nyáron? Az egyik kézenfekvő...

Talán már mondani sem kell, hogy milyen fontos, hogy legyen egy saját honlapod. Ezzel mindenki tisztában van. Pontosan ezért van az, hogy a weboldalad nem lehet sablonos, hanem valami egyedit, valami újat bele kell tenni. Hiszen ez az elsődleges platform, ahol rendszeresen tudsz kommunikálni a...