11 ápr Tartalomgyártás, mint az online marketing ékköve!
Már kifejtettük, hogy tartalom nélkül egy weboldal nem igazán ér sokat. Viszont maga a tartalomgyártás itt nem ér véget! Ha valóban sikeresek akarunk lenni a piacon, akkor nem hanyagolhatjuk el az online marketinget.
Szóval van egy weboldalunk, megfelelő SEO-val és tartalommal. Jól optimalizált hiszen profikra bíztuk a beállításokat és védett a külső beavatkozásoktól. És akkor felmerül a kérdés: Hogyan is csalogassunk embereket az oldalra?
A legkézenfekvőbb módszer a közösségi oldalak használata. Ma már több milliárd felhasználóval rendelkező Facebook és Instagram kifejezetten arra van kitalálva, hogy népszerűsítsünk rajta, amit csak szeretnénk. Vállalkozásunk számára kevés jobb helyet találunk, mint a META hatalmas közössége.
Maga a marketing egyszerű, ha az ember tudja mit csinál.
Elsőként is létre kell hozni saját közösségi oldalunkat, majd fel kell tölteni adatokkal, végül biztosítani kell a tartalmat, hiszen csak így alakíthatunk ki egy közösséget. Lehetőségünk van előre meghatározott összegért kiemelni a posztjainkat, ezzel hirdetve a közösségi felületet.
A lényeg a folyamatos tartalom! Rendszeresen, hetente többször menjenek ki posztok, és persze a kreativitás sem elhanyagolható, illetve a tartalomgyártás kritikus eleme a posztok minősége is.
Ha úgy érezzük, hogy ezt is profikra bíznánk, akkor ne késlekedjünk!
Képek és információk forrása:
www.unsplash.com