07 ápr Danny Blue: Bűvészet a Facebook-on!
Néhány évvel ezelőtt történt, hogy pörgettem a Facebook hírfolyamát. Sorban jöttek az ismerősök érdekes és nem érdekes hírei, valamint a különböző hirdetések. És ekkor megláttam Danny Blue-t.
Danny Blue, született Kékesi Dániel, mentalista, bűvész. 2008-ban az ’A kiválasztott’ című műsor győztese lett. Hihetetlenül különleges képességei miatt kaszinókba csak fellépőként mehet, a szolgáltatást nem veheti igénybe, különben kifosztaná ezeket az intézményeket. Tudat alatti hatással megviccelte Vágó Istvánt. Na és engem is. Valamint még megannyi 27 éves embert.
Történt ugyanis, hogy megláttam a mentalistát egy videóban, belenézett a kamerába és ezt mondta: Hadd találjam ki, Te 27 éves vagy. Na akkor hirtelen kikerekedett a szemem, nyilván átfutott a fejemen, hogy bekamerázták a lakást, lehallgatták a telefont, vagy pedig hamarosan megjelenik Sebestyén Balázs egy pezsgővel, miután engem kirázott a hideg.
A trükk ennél egyszerűbb, és nincs mögötte összeesküvés-elmélet sem. Kékesi Úr egyszerűen feltöltötte a videót és beállított egy hirdetést rá célközönséggel. Ennek létrehozása során konkrétan meghatározta a kort, és így csak 27 éves embereknek jelent meg. Garantáltan nem tud hibázni!
A mentalisták kreativitása nem meglepő. Érdemes velük kooperálni, hiszen olyan látványos trükkökkel tudnak előállni, amiknek köszönhetően nem lesz „eladás szagú” a szolgáltatásunk. Kiss V. Balázs is pont olyan meglepő mutatványokkal lepi meg a közönséget, amiket érdemes összekötni a marketing folyamatokkal.
Ha tehát kicsit el akarod kápráztatni a leendő közönségedet, és mindössze pár másodperc alatt szeretnél elkápráztatni néhány ezer embert, készíts olyan posztot, melynél nagyon célirányosan állítod be a pozicionálást. Ez nem csak abban merül ki, hogy a korosztályt állítod be, hiszen demográfiát és érdeklődési kört is érdemes rögzíteni. Elsőre könnyűnek tűnik, de persze ez nem ilyen egyszerű. Nagyon fontos, hogy kérjük szakértő segítségét!