Az nba.com vita indítása

PNGN, vállalkozás, marketing

Az nba.com vita indítása

A professzionális sport ligák hivatalos oldalai napi szinten publikálják az adott játéknap legjobb jeleneteit. Top5-ös és Top10-es listákat csekkolhatunk minden reggel a legutóbbi meccsekről. Ráadásul ez azért nagyon előnyös, mert egy ilyen videó csak 2-3 perces, így a nagyon elfoglalt fanatikus rajongók is bele tudnak kukkantani az elmúlt találkozók legszebb jeleneteibe.

Így van ez az NBA (National Basketball Association – Nemzeti Kosárlabda Szövetség /Észak-Amerika/) mindennapjaiban is. Október közepétől június végéig tart a bajnokság, mely intervallumban szinte minden egyes nap történik legalább egy mérkőzés. Ez főleg az alapszakaszra igaz.

(kép forrása: clutchpoints.com)

Mivel az egyik leglátványosabb ligáról beszélünk, így nagyon könnyű top10-es listát összehozni akár csak egy meccsről is, de mivel egy éjszaka során akár 10 mérkőzést is lebonyolítanak, még nagyobb a merítés lehetősége.

Na igen, de miért vehetjük azt néha észre, hogy az ötödiknek rangsorolt videó sokkal szebb, mint az első 3. A dolog egyszerű. Az nba.com néha megcsinálja azt, hogy direkt rakja be a legszebb jelenetet a mezőny közepére. Ekkor ugyanis a nagyszájú követők kiakadnak és kommentháborúba kezdenek. A szájkarate annyira beindul, hogy fellendül az oldal látogatottsága, gyakorlatilag izzik a videó alatti hozzászólások tömkelegétől a felület.

Ezt persze nem minden nap csinálja meg a liga, mert akkor idővel unalmassá válna, és nem tartanák szakértőknek a vágókat. Így viszont, hogy csak egyszer-egyszer csinálja meg, kisebb felháborodást keltenek, ami nagy visszhangot okoz. Vagyis a negatív reklám is reklám. Mi ez, ha nem vérbeli, kreatív profizmus?

Borítókép forrása: youtube.com