Hogyan legyél hatékonyabb a versenytársaidnál?

Hogyan legyél hatékonyabb a versenytársaidnál?

Hogyan legyél hatékonyabb a versenytársaidnál?

Minden cégnek egyetlen célja lehet csak. Minél szélesebb körhöz eljuttatni a saját szolgáltatását, termékét. Jelenleg számos olyan értékesítési csatorna létezik, amely ezt lehetővé teszi számunkra. Viszont ezzel a versenytársaid is tisztában vannak. Hogyan tudsz ezen a kiélezett versenypiacon előnyt szerezni? Mindjárt írjuk a részleteket.

Mindennek a kulcsa a szolgáltatás

Lehet Tied az ország vagy a világ legjobb marketinges csapata, és értékesítési hálózata, hogyha a termékedre nincs igény, vagy nem jobb a többitől, hosszú távon nem leszel sikeres. Ehhez szorosan kapcsolódik az ún. USP. Ennek a jelentése a Unique Selling Proposition. Magyarra leegyszerűsítve az egyedi termékajánlat, vagyis az, hogy miért mi?

Ezzel mindenkinek tisztában kell lenni. Egyébként olyan mintha homok akarnánk eladni a sivatagban. Egyszer-egyszer lehetséges, lehetnek részsikereink, de nem lesz az igazi, hogyha ez meg van, akkor tudunk érdemben hatékonyságról beszélni.

Jobban csinálni az alapokat is, mint mások

Vegyünk egy példát. Tegyük fel, hogy a Te céged azzal foglalkozik, hogy hitelt közvetít. Magyarul a bankoknak vagytok a viszontértékesítői. A termék adott, de mi a Ti hozzáadott értéketek? Miért hozzád fognak áramlani az online keresgélők.

Az első legfontosabb, hogy kell egy releváns domain. Valahogyan legyen benne a hitel szó.

Hogyha ez meg van, akkor kell készíteni egy modern, letisztult, lehetőleg egyedi dizájnnal rendelkező honlapot! Hiába mennek az oldaladra, hogyha fél perc után már mennek is tovább.

Ami az igazi különbséget jelenti

A blog. Teljesen egyértelműen kimutatható, hogy azok az oldalak, amelyek rendszeresen új tartalmakat tesznek fel, sokkal látogatottabbak. A Google is ezt preferálja, és természetesen az olvasók is. Nem mindig ugyanazzal találkoznak, érdekességet olvasnak, beszélnek róla.

A másik igazi előnyöd lehet, ha használod a profik tudását. Az előző példához visszatérve. Te nagyon jól értesz a hitelekhez, és jól el tudod adni az embereknek miért, melyiket válasszák. De ugyanezen a szinten értesz az Ads és Facebook kampányokhoz? Ugye, hogy nem? Ezzel semmi baj nincsen. Nincs is rá szükséged. Ad ki a feladatot olyannak, aki sikerre vezeti az online hadjáratot.

Hogyha egyet tudsz érteni a fent leírtakkal, akkor keress fel minket! Mi a legjobbunkat fogjuk nyújtani számodra, és a siker nem marad el.