GY.I.K.

1. HA ELÉGEDETLEN VAGYOK A WEBOLDALAMMAL BIZTOS ÚJAT KELL CSINÁLTATNOM?

A weboldal célja az, hogy a látogató megismerje az Ön termékeit, szolgáltatásait. Fontos, hogy minden információt könnyen megtaláljon és esetleg még szórakozzon is közben. Hogyha Ön nem elégedett a weboldalával, akkor valószínűleg az odalátogatók sem. Nem feltétlenül kell teljesen új weboldalt létrehozni. Ez a problémától, felépítéstöl függ. Mi segítünk eldönteni, hogy mi a helyes lépés!

2. KELL TANÁCSADÁSI DÍJAT FIZETNI?

A tanácsadás igénybevétele semmilyen kötelezettséget nem foglal magában, teljesen ingyenes a találkozó.

3. MIT TARTALMAZ EGY TANÁCSADÁS?

A felmerülő igények,- problémák felmérése, tanácsok a jövőre nézve. Weboldalakkal, applikációkkal, arculattal kapcsolatos kérdések megválaszolása. Igény szerint a megbízások, feladatok megbeszélése.

4. ÚJ WEBOLDALT SZERETNÉK, DE NEM TUDOM, HOGYAN FOGJAK HOZZÁ?

Nagyon fontos, hogy tisztába legyen azzal, hogy mi az Ön célja a weboldallal.

Online eladás? Termékek bemutatása? Szórakoztatás? Ha ez a kérdés tisztázásra került és vannak konkrét elképzelések, akkor már csak egy megfelelő csapatra van szükség, akik kivitelezik a terveket, és ha szükséges, javaslatokkal állnak elő.

5. MIÉRT FONTOS A HONLAP ELEMZÉS?

A honlap elemzésének segítségével kiderül, hogy mennyire felhasználóbarát az adott honlap. Kiderülnek a hibák, hiányosságok, melyeket ezután könnyebben lehet orvosolni.

6. MIT JELENT AZ UTÓGONDOZÁS?

A weboldalt folyamatosan ellenőrizni, bővíteni, frissíteni kell. Fontos, hogy mindig új, releváns tartalommal legyen feltöltve, nem beszélve a kulcsszavak, meták megadásáról. Hogyha ügyfelünknek nincs ideje/energiája erre a feladatra, akkor mi vállaljuk.

7. HOGYAN KERÜLHET AZ OLDALOM ELŐRÉBB A KERESŐKBEN?

Ez egy igen összetett, soktényezős dolog, ugyanis a Google sokmindent figyelembe vesz a sorrend felállításánál.

A Page Rank érték azt mutatja meg, hogy milyen fontosnak itélni a Google az adott honlapot. Ezt az értéket egy matematikai képlettel számítja ki, mely az oldalra mutató hivatkozások számát veszi figyelembe. De nem csak a Page Rank értékétől függ az oldal helyezése.

Íme néhány további fontos szempont:

  • Jól felépített menürendszer
  • Külső- és belső linkek
  • Meta-tag mezők megfelelő kitöltése
  • Letöltődés sebessége
8. MILYEN ONLINE HIRDETÉSI MÓDSZEREKET TUD AJÁNLANI?

Számos opció létezik az online népszerűsítésre.

Most bemutatunk néhányat:

  • Facebook hirdetés
  • Google hirdetés
  • Banner (ablakban megjelenő hirdetés)
  • Pr megjelenés
  • Hírlevél

Az, hogy melyik megjelenési forma a legmegfelelőbb az Ön számára, függ a céltól, pénztárcától és a ráfordítandó időtől.

9. VÁLLALNAK GARANCIÁT?

Természetesen vállalunk garanciát az általunk elvégzett munkára. Viszont az olyan komplex feladatok, mint például az oldalak helyezése, nem csak a mi munkánkon múlik, hiszen naponta akár több ezer honlap kerülhet fel az internetre.

Amennyiben szükséges, több megbeszélést/konzultációs lehetőséget is biztosítunk.

10. MIT JELENT A REDESIGN? MIKOR VAN ERRE SZÜKSÉG?

A redesign kifejezés azt jelenti, hogy egy már meglévő weboldal kinézetét újjá varázsoljuk. Erre akkor lehet szükség, hogyha az oldal kinézete elavult, esetleg formatervezése nem megfelelő vagy arculatváltás következik be.

11. MILYEN RENDSZERRE TUDNAK APPLIKÁCIÓT KÉSZÍTENI?

iOS, Android és Windows Phone-ra is készítünk mobil applikációkat.

12. MIT TARTALMAZ AZ ARCULATTERVEZÉS?

Az arculat egy cég, vagy közösség azonosítására szolgáló külső jegyek (formák, színek, képek, hangok, stb.) összetett rendszere.

Az arculattervezés során ezeket a külső jegyeket tervezzük meg, készítjük el.

Az arculatnak két formája van:

  • Kis arculat: logó, névjegy, levélpapír megtervezését, kivitelezését foglalja magába.
  • Nagy arculat: a kis arculati elemeken kívül tartalmazza még az image videók, matricák elkészítését és minden olyan komplexebb megjelenési részt, amit a megrendelő szeretne.
12+1. MIÉRT AZ ONLINE MARKETING A LEGJOBB VÁLASZTÁS?

Az internet világa olyan szinten kibővült, hogy ma már minden megtalálható rajta. Az emberek többsége online vásárol, online olvas híreket, sőt, a termékek és szolgáltatások után is az interneten érdeklődik.

A legtöbb vállalkozás ezt a folyamatot elismeri és tiszteletben tartja. Hogyha egy vállalkozás nem használja ki az online világ lehetőségeit, jelentős lemaradásra számíthat, hiszen a potenciális ügyfelekkel, vevőkkel nem kerül kapcsolatba.