A legjobb hirdetési módok

A legjobb hirdetési módok

A legjobb hirdetési módok

Igazság szerint minden egyes vállalkozás legfontosabb célja, hogy minél nagyobb ismeretséget szerezzen magának. Ez természetesen egyenes arányban áll azzal, hogy növekszik a vásárlói bázisunk, és a bevétel, majd a profit. A költséghatékonyság itt is kulcskérdés. Ezért kell megtalálni a legjobb és hatékonyabb hirdetési formát. Adunk pár tippet!

A klasszikus hirdetések

Igazság szerint minden hirdetés lehet hatékony, még a régiek is. A plakátok, szórólapok, tévés és rádiós hirdetéseknek is meg lehet az eredménye. A gond velük az, hogy nehezen mérhetőek. Ezzel nem azt szeretnénk mondani, hogy nincs értelme ezekre fordítani a marketing keretünkből, de nagy a valószínűsége annak, hogy egy jól mérhető és jól megszervezett online marketing kampány sokkal hatékonyabb lesz.

A bannerek és widgetek

Kimondottan előnyös lehet, hogyha akadnak olyan partnercégek, vagy partneroldalak, ahol valamilyen formában meg tudsz jelenni. A cikkek közben elhelyezett képek kis szöveggel (banner) kevésbé mérhető, de előnyös hirdetési felület. Egyrészt lehet, egyből átkattintást szerezni vele, és máris az oldalunkon van a vendég. Másfelől pedig, ha rendszeresen megjelenik előttünk, akkor beépül a tudatalattinkba, és előbb-utóbb ránézünk, hogy mi is ez.

Instagram?

Nos, ahogy korábban is írtuk, az Instagram jelentős változások előtt áll, a részleteket itt találod. Mindazonáltal számos olyan termék létezik, amely kimondottan jól mutat fotókon, és a fiataloknak szól. Éppen ezért az Instagram kampány már jóval hatékonyabb lesz, mint egy újsághirdetés, arról nem is beszélve, hogy könnyen és pontosan mérhető. De menjünk is tovább!

Facebook, és Ads

Jelenleg a két leghatékonyabb és leginkább nyomon követhető online hirdetés az Ads-; illetve a Facebook kampány. Sokan azt hiszik, hogy megfelelő felépítés nélkül is csak annyi dolguk van, hogy beállítják mennyi pénzt akarnak költeni, és előbb-utóbb eredménye lesz. Ennél nagyobb tévedés nincs is. Miért van az, hogy sokan hirdetnek, és még sincs mindenkinek olyan jó eredménye, mint a legjobbaknak?

Mert ez is egy szakma, amelyhez érteni kell. Olyan mondjuk, mint a hajvágás. Mindenki tudja, hogyan kell megfogni az ollót, és nyiszálni is tud vele. De nem lesz olyan az eredmény, minthogyha egy profi fodrász készítené.

Hogyha Te a leghatékonyabban szeretnéd eljuttatni a szolgáltatásodat a közönségedhez, akkor bízd profikra. Keress fel minket! Mi megoldjuk, hogy Neked csak azzal kelljen foglalkoznod, hogyan szolgáld ki az egyre növekvő számú vásárlói bázisodat.