12 máj Haszonállatok az interneten
Azzal valószínűleg nem mondunk újat, hogy sokkal könnyebb eladni bármit, ha az alábbi 3 szereplőből legalább az egyikkel dolgozunk:
- Kisgyerek
- Szexi nő
- Kutya/macska, egyéb háziállatok
Nagyon sokan próbálkoznak azzal, hogy egy plakáthoz vagy videóhoz egy dekoratív hölgy segítségét kérik, hiszen sokkal jobban felfigyel rá a közönség. A férfiak azért, mert csorgatják a nyálukat, a nők pedig azért, hogy beszóljanak vagy irigykedjenek, jobb esetben példaképet lássanak.
Kép forrása: www.playgolfmyrtlebeach.com
Ez persze nem ilyen egyszerű, hiszen megosztó is tud lenni, és nagyobb támadási felületet biztosít. Nem úgy, mint a kiskutyás videók. Számtalan szolgáltató nem véletlenül hagyja, hogy selfie videói közben besétáljanak a házi kedvencek. Hiszen viccesek, aranyosak, ezért még azok is megnézik, akik alapból nem foglalkoztak volna az illető profiljával.
Ráadásul az Instagram-on már vannak híres kutyasztárok is, akiknek gazdája külön profilban mutatja be a kiskedvenc minden napját. Ezeket csillogó szemekkel nézik a gyerekek, a tinilányok és természetesen a felnőttek is. Ilyen például Popeye (popeyethefoodie), a kutya, akinek oldalán nincsenek nagy megfejtések, egyszerűen csak különböző szituációkban és ételek előtt pózol. Jelen pillanatban több, mint 400 ezer követője van. És innentől kezdve kiválóan használható termékelhelyezéshez.
Kép forrása: www.usmagazine.com
Nagyon nagy aduász, de könnyen használható tipp, ami segít a pozicionálásban. Ha gyártási folyamataid során videókkal dolgozol, érdemes beiktatni olyan helyzeteket, amikor a szőnyegcirkáló lihegő képe bevillan 1-1 pillanatra.
Borítókép forrása: www.aarp.org