Amikor nem nyugszanak a riválisok

PNGN, vállalkozás, marketing

Amikor nem nyugszanak a riválisok

Megannyi iparágnak megvannak a nagy vetélytársai. Vegyük például az Adidas-t vagy a Nike-ot, a Coca Cola-t vagy a Pepsi-t, a gyorséttermek piacán hasonló a helyzet a McDonalds-szal és a Burger King-gel.

Ezek a nagy ellenfelek folyamatosan cukkolják egymást, különböző videókban szólnak be egymásnak. Ezek még valamennyire beleférnek az intelligens üzleti kommunikációba, főleg, ha mindkét fél vevő a poénra.

Most a Burger King igyekezett kicsit „beleharapni” a nagy ellenfélbe, hiszen lehullajtották a leplet a 2019-es reklámokról. A Nagy-Britanniában futott Whopper videókról ugyanis kiderült, hogy az összesben a Burger King szendvics mögött volt egy Big Mac.

Nyilván ezzel is arra akartak utalni, hogy a híres nagy mekis szendvicset bőven eltakarja egy BK szendvics, hiszen előbbinek mérete nem túl termetes. Ez azért is érdekes, mert 1968-ban a Whopper vetélytársaként hozta létre a McDonalds a Big Mac-et. A plusz cukkolódás az volt, hogy a kampány mögött álló BBH London kreatív igazgatója, Ian Heartfield a kampányról ennyit mondott: „We’re loving it” (vagyis, „Imádjuk”). 😀

https://www.youtube.com/watch?v=BfEEY1nmW8o&feature=emb_logo

Borítókép forrása: pinterest.hu