11 ápr Hogyan rakd össze a marketing gépezetedet? 1. rész
Nehéz fába vágjuk a fejszénket, de úgy érezzük menni fog. Megpróbáljuk elmondani, pontosabban leírni, hogyan tudjuk az ügyfeleinket segíteni. Számos partnerük javasolta, hogy írjuk meg, náluk hogyan tudtunk olyan marketing gépezetet összetenni, amely segítségével folyamatosan új ügyfeleket kapnak. Vajon van ebben valami nagy titok? Szerintünk nincsen, csak elhivatottság, cselekvés, és szakmai tudás.
Mi kell ahhoz, hogy online ügyfeleket szerezz?
Mondhatnánk azt is, hogy a PNGN. Leegyszerűsítve azért tudunk az ügyfeleink segítségére lenni, és eredményeket produkálni, mert nálunk mindenkinek meg van a maga szakterülete, és abban tud kiemelkedőt alkotni. Legyen szó akár egy honlap design-járól, vagy a könnyed és élvezetes tartalmakról, esetleg a Facebook posztokról és az Ads kampányokról. Csapatban ezt lehet jól összehangolva, sikeresen csinálni.
Na, de most ennyit rólunk és a cégfelépítésünkről, nézzük meg a gyakorlatban milyen eszközökkel, platformokkal generálunk az ügyfeleinknek lead-et (vásárlót, érdeklődőt, ügyfelet szaknyelven).
Az elengedhetetlen honlap
Korábban egy cikkünkben kiemelten foglalkoztunk azzal, hogy mennyire fontos az, hogy milyen honlapunk van. A mai világban egyértelmű, hogy ez elengedhetetlen feltétele egy sikeres vállalkozásnak. Gyakori kérdés, de önmagában a Facebook oldal szerintünk nem elegendő az áttörő sikerhez (bár nem lehetetlen). Rendszerszinten teljesen egyértelmű, hogy mindennek az alapja a honlap. De milyen?
Grafikus szakemberünk erről órákat tudna mesélni, hiszen az éppen aktuális trendek, a színvilág, a formai megjelenítés, a termék egyedisége együtt egy olyan kombináció, amire igazság szerint rá kell érezni. Gyakran maga a megrendelőnk sem tudja, hogy mit is szeretne, csak körvonalakban. És ahogy a Te ügyfeleid, úgy a mi megrendelőink is kritikusak, és csak a legjobbat fogadják el.
Amint meg van a honlap, jöhet a következő lépés, ezt megfelelő tartalmakkal, SEO-val, védelemmel ellátni, majd összekapcsolni a közösségi médiákkal.
Most ebben a cikkben egyelőre eddig jutottunk, de ahogy a címből is kiderült lesz még folytatása, amiből nem maradhat ki a Facebook, az Instagram, az Ads, és még egy két érdekesség sem. Ha addig kérdésed van, keress fel minket! Mi addig is állunk a rendelkezésedre.