Super Bowl, mint 1,7 milliárd forintos reklámfelület

Super Bowl, mint 1,7 milliárd forintos reklámfelület

Ha február eleje, akkor Super Bowl. Ha Super Bowl, akkor több millió dolláros TV megjelenési lehetőségek.

Na de mi is az a Super Bowl? Az NFL, vagyis az észak-amerikai professzionális amerikai football bajnokság (Nemzeti Football Liga) döntője, ami egy showműsorral egybekötött gála mérkőzés. Mivel már nem csak Amerika, hanem az egész világ figyelemmel kíséri, így nagyon nagy az elérési lehetőség. Az eddigi rekorder a 2015-ös döntő volt, amikor is több, mint 114 millió ember követte figyelemmel a sporteseményt.

A 2020-as döntő február 2-áról 3-ára virradó éjjel kerül megrendezésre. Ez lesz az 54. NFL döntő, melynek félidejében sem akárkik szórakoztatják a közönséget. Név szerint Shakira és Jennifer Lopez. Miami-ban lesz a találkozó a San Francisco 49ers és a Kansas City Chiefs között.

Az, hogy milyen reklámok, mely cégek jelenhetnek meg ezen a neves rendezvényen, már jó előre tisztázódtak. Hatalmas bevételt jelentő költségekről van szó, hiszen idén már 5,6 millió dollárba kerül 30 másodperces reklám.

 

2002 óta szinte a duplájára nőtt a reklámidő ára, amikor még „csak” 2,3 millió dollárért lehetett elkapni a nézők figyelmét. És az idei reklámok közül íme az Audi-é, ami az elektromos autózás őrületére fekteti a hangsúlyt:

Borítókép forrása: www.pexels.com


error: Tartalom védve!